11.7.09

Don't feed the gondolas

Imaxe de Cisco Kid 71 en Flickr

Esta historia sobre un político irlandés leva varios días facéndome rir. Non tiña idea da súa existencia ata que no (estupendo) blog Acertijos y más cosas o seu autor lanzou unha pregunta que apuntaba a esta expresión.
A historia resumida é esta, tal e como se pode ler na Wikipedia:

Nunha sesión na que estaban a falar sobre o estanque de Blessington Park, a xunta propuxo poñer unha góndola no estanque, ao que o conselleiro (tradución difícil do orixinal en Eire) do Condado de Wicklow, Jimmy Miley, contestou:

"That's all very well, but who's going to feed it?"

Tradución propia e libre: "Vale, moi ben, pero quen a vai alimentar?"


E isto deu lugar a un concurso na televisión irlandesa (Radio Telefís Éireann) titulado, nun extraordinario exercicio de bo humor, "Don't feed the gondolas". Concurso de coñecementos, por certo.

Ben, e dito isto, outro problema xeométrico, neste caso tirado da Olimpíada de Maio de 2005:

O rectángulo da figura é dividido en 4 rectángulos máis pequenos por dúas rectas paralelas aos lados. Se os números da figura indican a área dos rectángulos,
cal é a área do cuarto rectángulo?



Aviso: non podedes usar cousas que o problema non di, como por exemplo en ningures se comenta que as lonxitudes sexan números enteiros (aínda que o van ser), e tampouco podedes facer o rectángulo en papel nin co Geogebra.

E para que non esteades aburridos nas tardes de choiva que parecen chegar (sempre segundo meteogalicia), déixovos unha web enteira dedicada ao Tetris, vista onte en Juegos Microsiervos: Tetris Friends.
Simplemente rexistrádevos e teredes acceso a varios tipos de xogo arredor do Tetris, incluíndo a posibilidade de xogar contra outros usuarios (contra un ou 5), xogar a rematar o máis rápido posible 40 liñas...
Eu xa estou rexistrado, aínda que son un xogador da vella escola, dos que xogaban nas máquinas Arcade co joystick clásico, e por iso co teclado do ordenador vou bastante máis lento.
Abur!

3 comentarios:

  1. pos e 5x3=15, creo

    e como o averiguei
    pos mu facil, se busca as multiplicacions co resultado sea o numero e despois os xuntas ata que quede os lados do que falta e multiplicase para o resultado

    adeus

    ReplyDelete
  2. Vale, está ben, Alberto, pero usaches que os números eran números enteiros, que non o di en ningures o enunciado.

    ReplyDelete
  3. pero se te o les todo todiño todo pon que :
    -"En ningures se comenta que as lonxitudes sexan números enteiros (aínda que o van ser)."
    enton con iso xa o deixaste todo claro

    ReplyDelete