21.2.12

Isto non é serio

Onte andaba eu pola zona entre divulgación científica e psicoloxía dunha famosa libraría dun centro comercial da Coruña, marabillado da equilibrada sucesión de temas: Divulgación Científica, Informática, Economía, Esoterismo, Relixión, "Autoaxuda", Pedagoxía, Psicoloxía. Curiosamente a orde estaba ben pensada, pois en pedagoxía había máis libros de "autoaxuda" que relacionados con educación, e en Psicoloxía estaban os libros que eu clasificaría como pedagóxicos.

Non sei por que, a miña vista caeu sobre un volume titulado "Class Control", onde uns cantos modelos sorrían na portada, con símbolos matemáticos no fondo da escena. Ata que me fixei (perdón pola resolución, saqueinas co meu móbil e con présa, porque me daba certo pudor sacar fotos nunha libraría, aínda que fose nun centro comercial):


Máis preto, pero menos nidio:


Hai varias cousas trabucadas nese fondo. A primeira que atopei foi a chave (en vivo vese perfectamente que é unha chave) cun cero e un infinito. Supoño que o "artista" pensaría que era ese símbolo o que aparecía nas integrais definidas:

\int_{0}^{\infty} e^{-x}dx=1

Pero hai máis... Alguén contou as parénteses do "integrando"? Por que hai 3 parénteses pechando, ), e unha soa abrindo,(?

Pero o máis terrible é... PI? En serio, PI? Imaxino a un axudante do "artista" ditándolle:

_Pon aí un entre π
_PI?
_Si, claro, π, xa sabes.

O máis escandaloso de todo é a cantidade de controis que terán que pasar estas obras para chegaren á publicación. E ninguén observou isto que vin eu en menos dun minuto?

Remato o post colocando a sinopse do método do libro que aparece na web da libraría:

"Con el Método ClassControl podrás crear un comportamiento adecuado de grupo desde principio de curso. Bloquear los conflictos sin ningún esfuerzo vocal. Aplicar fácilmente esta técnica customizada para ti y tus grupos. Erradicar las reprimendas agotadoras. Elevar tu energía y sensación de autoridad hasta niveles insospechados. Absorber la atención de tus estudiantes como por arte de magia. Desactivar las emociones frustrantes y actuar de una forma disciplinada y flexible."

Si señor.

0 comentarios:

Publicar un comentario