19.5.16

Xogos hiperbólicos


Estamos afeitos inconscientemente a asumir que os xogos se desenvolvan en terreos que cumpren as leis da Xeometría Euclidiana. Por iso é unha agradable sorpresa atopar exemplos que nos fan reparar noutras xeometrías. Xa non sei nin como cheguei (igual a navegación por internet segue unha métrica do bosque) á presentación deste xogo, HyperRogue, no que manexas a un heroe solitario nun mundo... hiperbólico. Para os non iniciados no mundo dos xogos, haberá que explicar que un Rogue Game, grosso modo, é un xogo no que a acción sucede en alxubes creados de xeito procedural, a dinámica transcorre mediante un sistema de quendas, e o protagonista ten como obxectivo saquear ao máximo as estancias, chegar a certo nivel final e regresar con vida(habitualmente a dificultade é moi alta e non hai puntos de carga, se morres, morriches).

Ollade o vídeo de presentación:




É inevitable pensar nos discos de Poincaré que debuxara Escher, non si?

    





Se queredes saber máis sobre a anómala xeometría do xogo, ide a Hyperbolic Geometry in Hyperbolic Rogue e veredes como o autor utilizou de xeito maxistral as súas propiedades para artellar diferentes mundos no xogo.

E como dunha ligazón vas a outra(sempre que o teu navegador dea feito con corenta separadores), acabei na web Geometry Games, que aínda non sei como non coñecía xa. Nela non só podes descargar xogos desenvolvidos en mundos hiperbólicos como o anterior, senón tamén na superficie dun toro.

0 comentarios:

Post a Comment