tag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post3996569084436059773..comments2024-03-10T10:02:58.044+01:00Comments on Matemáticas na Rúa: De que me soa a min isto?JJhttp://www.blogger.com/profile/16829561981417320165noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post-27002279070670393732021-07-27T16:03:23.366+02:002021-07-27T16:03:23.366+02:00Non te sigo aquí: problema creativo pode significa...Non te sigo aquí: problema creativo pode significar dúas cousas, ou ben referirse aos problemas tradicionais e o afastados que están do curriculum, ou ben referirse ás dificultades para que un profesor/divulgador/etc. poida inventar novos problemas que veñan substituír os do folklore.<br />Tamén é certo que estes puzzles adoitan ser elementais, precisamente para que teñan máis difusión, de aí que a sofisticación matemática para resolvelos rara vez vaia alén de resolver ecuacións. JJhttps://www.blogger.com/profile/16829561981417320165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post-27094516332880740372021-07-27T11:52:43.326+02:002021-07-27T11:52:43.326+02:00Eu vexo que o complicado e ligar ese problema crea...Eu vexo que o complicado e ligar ese problema creativo co concepto matemático: límite, sucesión, combinatoria... O que toque. E non resolvelo pola "conta da vella".Isodhttps://www.blogger.com/profile/03574891914138996065noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post-33707208317882947382014-03-04T23:17:36.857+01:002014-03-04T23:17:36.857+01:00Supoño que non che falta razón, María. O que pasa ...Supoño que non che falta razón, María. O que pasa é que actualizar, neste contexto, pode significar cousas ás veces ben diferentes: actualizar o "ambiente" do problema? actualizar as ideas matemáticas disfrazadas nos problemas? Isto último é máis difícil e polémico, pois creo que o curriculum actual, encamiñado globalmente ao estudo do Calculus a través da Álxebra, non permite moitas alegrías. Non che sei, a verdade. E respecto á significatividade das actividades, aínda peor. Unha vez que saímos do ámbito da Aritmética e a Estatística non estou certo de que apareza algo en Matemáticas significativo na ESO. Unha festa, vaia.JJhttps://www.blogger.com/profile/16829561981417320165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post-8854145630424257562014-03-04T22:12:22.120+01:002014-03-04T22:12:22.120+01:00Vaia, non pensei que estes clásicos fosen tan tan ...Vaia, non pensei que estes clásicos fosen tan tan tan clásicos! Interesante.<br /><br />En canto a se hai que usar ou evitar os clásicos, na miña opinión o currículo e as actividades que se programen en primaria e secundaria deben estar actualizadas, e ser significativas para rapaces e rapaces que viven no século XXI. Iso non quita que de cando en vez se bote man dos clásicos e invitemos a resolver un problema ideado séculos antes de Cristo, como reto puntual.<br /><br />Outra opción é actualizar os problemas, mantendo a estrutura e significado orixinal. Algo así como cambiar "A cabalo regalado non lle mires o dente" por "A coche regalado non lle mires os quilómetros".María Lhttp://www.tecnoloxia.orgnoreply@blogger.com