tag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post6604522633769812541..comments2024-03-10T10:02:58.044+01:00Comments on Matemáticas na Rúa: Isto vai revolucionar a educación...JJhttp://www.blogger.com/profile/16829561981417320165noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post-49411102349966755662014-12-26T17:36:52.814+01:002014-12-26T17:36:52.814+01:00E que me dis de que haxa alumnos cuxa motivación e...E que me dis de que haxa alumnos cuxa motivación estea na túa 2ª lista numerada? Que de todo teño visto eu, tamén en pais/nais... O cal vai na dirección de que quizais haxa talantes opostos entre os alumnos que fan aínda máis difícil a motivación en toda unha aula, por pequena que sexa.<br />Relacionado con isto este post de Dan Meyer, <a href="http://blog.mrmeyer.com/2013/the-unengageables/" rel="nofollow">The Unengageables</a>, e a súa <a href="http://blog.mrmeyer.com/2013/the-unengageables-ctd/" rel="nofollow">continuación</a>, parécenme moi interesantes, aínda que hai que entender que se refire ao seu estilo de problem posing, que as súas aulas sempre foron especiais (en canto a obxectivos e liberdade de movementos do profesor), e que leva varios anos afastado das aulas. En calquera caso, a enquisa que comparte no 2º post é reveladora.<br />E por certo, o da caña si que é solución universal XDJJhttps://www.blogger.com/profile/16829561981417320165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post-25533603433715632014-12-26T17:01:10.216+01:002014-12-26T17:01:10.216+01:00En lista numerada, que queda moi analítico :)
1 - ...En lista numerada, que queda moi analítico :)<br />1 - Eu estou seguro de que NON hai solución universal para que se dea a motivación. Bueno, si, atopar o que a cada un lle move, pero isto é o mesmo que non dicir nada.<br />2 - A motivación dun alumno vén de moitas fontes diferentes, o profesorado xoga un papel moi importante pero non o único.<br />3 - Hai alumnos aos que non imos chegar, pero non saberemos cales son até que o tentemos con todos.<br /><br />Así rápido, faría outra lista numerada con algún inimigo da motivación nos que nos poidamos ter certa influencia :<br />1 - As notas numéricas.<br />2 - Os contidos cerrados.<br />3 - Os contidos "truño" (difícil definir o que encaixa aquí).<br />4 - O profesorado amante dos puntos anteriores.<br /><br />Logo está o sistema, as familias, a sociedade... pero aí a nosa responsabilidade é moito máis diluída, así que o deixamos para unha conversa con caña diante ;)procastinohttps://www.blogger.com/profile/05715272207493316813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post-22471190934332353142014-12-22T21:54:29.216+01:002014-12-22T21:54:29.216+01:00Dá que pensar... e se non hai solución universal p...Dá que pensar... e se non hai solución universal para que se dea a motivación? Ou peor: e se resulta que depende das persoas concretas que xogan no proceso social que é a aprendizaxe,i.e., profesor+alumnos? Quero dicir, e se resulta que hai certos alumnos aos que eu (p.ex.) non podo chegar? Que carallo fago eu lendo investigación sobre educación matemática? ;)JJhttps://www.blogger.com/profile/16829561981417320165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-756329316658223587.post-19122333118823941092014-12-22T21:41:37.670+01:002014-12-22T21:41:37.670+01:00Pois si, este video había que poñelo moito! Moito ...Pois si, este video había que poñelo moito! Moito temos (eu me inclúo) tragado e apostolado por revolucións educativas que logo non implicaron cambio ningún, agás para algún político e/ou empresario que se encargou da provisión do material tecnolóxico correspondente.<br />En moitos casos se centraron as propostas en "motivar" ao alumnado como se fose un suxeito pasivo, e non funcionou. O realmente importante é atopar que é o que fai que a motivación "naza" dentro da persoa, pero claro, iso é complicado de empaquetar como "revolución educativa".<br />Saúdos e felices festas!procastinohttps://www.blogger.com/profile/05715272207493316813noreply@blogger.com