Que entenderías se un alumno de 2º de ESO, ante unha conta elemental como:
$$\frac{5}{14}+\frac{3}{12}$$
dixese:
-Profe, eu simplifiquei os denominadores...
-Pero como, só os denominadores?
-Si... non... a ver, collín os denominadores e dividinos entre dous.
-E os numeradores? Podes facer iso? Porque a segunda fracción xa dixo (outra compañeira) que se podía simplificar antes de botar a conta, pero coller só os denominadores? Pódese?
-...
Seguiron calculando, fixemos o cálculo típico:
$$\frac{30}{84}+\frac{21}{84}=\frac{51}{84}=\frac{17}{28}$$
E volveu ao ataque:
-Pois a min deume ben, simplificando os denominadores.
-Pero a ver, dime exactamente que fixeches.
-Pois como os denominadores eran os dous pares, pois para calcular o mínimo común múltiplo dividinos entre dous, o mínimo de 7 e 6 é fácil, 42, e multipliquei por dous e deume 84, igual que no encerado.
Eu pensando que o cativo quería simplificar un cacho dunha fracción e resulta que descubrira el só que
$$[\lambda \cdot a,\lambda \cdot b]=\lambda \cdot [a,b]$$
Conclusión: agarda a que atopen as palabras axeitadas...
0 comentarios:
Publicar un comentario