3.11.09

Ausente



Debo ser das poucas persoas ás que se lles ocorreu coller unha gripe normal (que vulgar soa agora, tendo unha gripe chula por aí). E a verdade é que estou bastante aburrido, afeito como estou este ano ao ritmo: Clases-Escola de Idiomas-Traballo na casa. Pero tampouco teño a mente para foguetes, digamos que non me vou poñer a ler nestes días a Kant nin un manual do Grupo Bourbaki. En canto o meu cerebro mo permita, farei o simulacro de exame dos tres primeiros temas para os alumnos de 1º de Bacharelato. Esperemos que sexa hoxe.

Agora farei unha concesión á "literatura", e vou colgar un exemplo de epístola que leva dando que falar nas salas de profesores dos institutos de España desde xullo, máis ou menos. Sen máis preámbulos, deixemos paso ao arte:

Click sobre a carta para saborear

Outro exemplo de arte, quizais máis común, é o seguinte vídeo, no que Arnaud Jourdain fai unha homenaxe a Serge Gainsbourg. Durante cinco anos fixo fotografías a ese muro que vemos no vídeo para amosar a evolución dos graffitis, que logo plasmou como diferentes capas. Na miña opinión, o resultado só ten unha pega, que é demasiado breve, porque é realmente bonito.


Gainsbourg, mur rue de Verneuil, partie droite. from Arnaud Jourdain on Vimeo.




E para os que chegastes ata aquí (is there anybody out there?), e pareceuvos breve un dos xogos máis divertidos que puxen por aquí, Bloxorz, estades (estamos!) de noraboa, pois acaban de publicar un xogo esencialmente coa mesma técnica de xogo e obxectivo que aquel, Bricker. Aínda no tiven tempo de pasarmo, pero fareino, abofé que si.

Play Bricker

0 comentarios:

Publicar un comentario