30.6.09

Agora comezan as vacacións

Despois de estar na Rúa por última vez ata setembro, hoxe si teño a sensación de estar plenamente de vacacións. Cun sorriso na cara debido aos comentarios que podedes ver á dereita, vou emular aos programas chungos das noites das canles privadas (e tamén aos anuncios pesados en Internet) e poñer un problema no que só hai que saber contar. Coa única diferenza que se acertades, recoñeceréivolo, pois non estou para gañar cartos enganando á xente. O dito: cantos triángulos hai na figura?






Nestes días lin unha historia que realmente me impactou. Déixovos o enlace, só adianto que vai sobre un buceador profesional e a sima do bosquimano. Alucinante, de verdade.

Agora un par de cancións para esta época do ano, xa teñen uns anos.

Unha dos Beach Boys, "Good Vibrations"



E unha dos Beatles, "Here Comes The Sun"




Abur!

6 comentarios:

  1. poda que hai 25 triangulos, contando irregulares?

    e non teras facebook?

    porque se eres jose jorge rodriguez perez, menudo careto

    jajaja

    XD XP

    ResponderEliminar
  2. contesta ao anterior e iste
    que te deixe comentarios nos dous

    ResponderEliminar
  3. Aínda máis de 25... E que lle pasa á foto? Eu púxena coa mellor intención, jeje. O Facebook non volo dou, que xa llo expliquei a moita xente, pero se tes Tuenti podes buscarme.

    ResponderEliminar
  4. que menua cariña.. jeje

    non teño tuenti,

    e non seran 35 triangulos

    ResponderEliminar
  5. Bingo, 35 triángulos, moi ben!
    E o da cara que saibas que non cho perdono para o ano se che dou clase, jeje

    ResponderEliminar
  6. pos non mo perdones jeje...

    e parce nque non tes a naide que che conteste aos acertixos mais que eu

    ainda que eu vou ao reves, fago os ecertixos en verano, cando acabou o curso, e non escribo nada en inverno, aih aih..

    adeus

    ResponderEliminar